> Miért a Grammaticus?

2013. június 19.
Ezúton szeretném megköszönni Önöknek, hogy fiamat, Bérces Bencét maximálisan felkészítették az angol

középfokú nyelvvizsgára és így sikerrel vette az akadályt.
Még egyszer fiam nevében is köszönöm a munkájukat!
További sok sikert és jó munkát az egész csapatnak!
 
Bércesné Jankó Anikó

>>>>> <<<<<

2011. november 25.
 
Kedves Heni és Annamária!
 
Ezúton szeretném tudatni Veletek is, hogy október elsejei nyelvvizsgámat 75,83%-kal sikeresen letettem. Mindez nem sikerülhetett volna-, különösen nem ilyen rövid idő alatt – szakszerű tanári felkészítés nélkül! Szeretném megköszönni Nektek kedvességeteket és segítőkész, problémaközpontú hozzáállásotokat!

Üdvözlettel: Szabó Ibolya

>>>>> <<<<<

2011. július 15.

"Nagyon-nagyon örülök, hogy részt vettem ezen a tanfolyamon. Bár az elején vonakodtam kicsit a koránkeléstől és a nyaram egy részének feláldozásától. Utólag átgondolva nagyon is megérte. Az ügyfélszolgálaton rendkívül kedvesek és segítőkészek voltak, minden kérdésemre készséggel válaszoltak. A tanárom (Szirony Andrea) pedig egészen lenyűgöző volt. Kedves, türelmes, közvetlen; nagyszerűen adta át a tananyagot. Gyakorolt velünk, javította a pluszmunkáinkat és mindenben segített. Az órák jól voltak felépítve, gyorsan s kicsit sem unalmasan teltek. Minden túlzás nélkül mondhatom, hogy ebben a 4 hétben többet tanultam, mint egy egész iskolaévben. Jövőre is jövök – csak egy másik nyelvből."

Schmidt Péter – német középfokú csoport

>>>>> <<<<<

2010. augusztus

Gyakorta használunk egy szólást: „Nomen est omen”. Azt hiszem ez a gondolat valóban igaz egy nyelviskolára, egy képző helyre, a Grammaticus nyelviskolára. A név kötelez, és elkötelez.

A kifejezés, hogy „iskola” és „kötelez”, könnyen eszünkbe juttatja azt is, hogy „kötelező”. Természetünknél fogva, azonban ami kötelező, az mindig ellenállást, feszülést vált ki bennünk – a Grammaticus esetében azonban a helyzet fordított. Ez az a hely ahol a kötelező, mint negatív jelző szinte ismeretlen, helyette: baráti, családi, otthonos, egyéni ritmusú…

Két és fél évvel ezelőtt úgy kerestem magamnak nyelviskolát, hogy tudtam milyen nyelvtanulást nem szeretnék: felnőttként nem szeretnék iskolás módszerekkel, erőltetett számonkéréssel nyelvet tanulni. Helyette bátorítást, segítést, támogatást vártam. Azt szerettem volna, hogy a vezető és vezetett élményén keresztül jussak el oda, hogy bátran, gátlások nélkül legyek képes nem az anyanyelvemen megszólalni. A cél egy alapfokú nyelvvizsga megszerzése volt, használható nyelvtudással. Olyan szakemberek fogadtak és támogattak ezen az úton, hogy 8 hónap után a kitűzött elhatározás valósággá vált. A munka a saját, személyes tempómhoz igazítva, a nyelv megszerettetésén keresztül haladt. Nem a szokásos szómagoláson és nyelvi szabályok megtanulásán keresztül vezetett az út. Elsődleges volt, hogy az órák közel hozzák az „angolságot” minden szépségével és érdekességével. Elsősorban megtanultam angolul gondolkodni, megérezhettem az angol irodalom szépségét a szerény nyelvtudásommal, az angol szólások színesítették a mondanivalómat, és ha úgy adódott, akkor az angol konyha ízeit is kipróbálhattam a nyelvtanárom segítségével.

Két és fél év telt el, hogy először találkoztam a Grammaticus nyelviskolával, mint teljesen kezdő nyelvtanuló, és most a középfokú nyelvvizsga időpontja közeleg…

Egy nagyszerű pedagógus Comenius az 1600 években, azt mondta: az iskola akkor jó, ha palota és nem labirintus…

Köszönet a két tanáromnak és köszönet az ott dolgozó stábnak. A nyelvtanulás nem elsősorban tanulás, hanem hit és elhivatottság.

Györkő Enikő

>>>>> <<<<<

2010. július 28.

"A tanfolyam az önbizalmamat növelte. Csak nyertem vele, hiszen meg merek szólalni egy idegen nyelven. Minden idősebb embernek csak ajánlani tudom, agytornának is jó. Arra ösztönöz, hogy szorgalmasan és rendszeresen tanuljam otthon a nyelvet. A csoportban a légkör jó volt, a tanár felkészült, gyakorlatias."

Gecse Lajosné – nyugdíjas csoport

>>>>> <<<<<

2010. június 25.

Papdi Eszter, építészhallgató vagyok, 2008. óta a Grammaticus Nyelviskola diákja. Középiskolai tanulmányaim során nem volt alkalmam angolt tanulni, viszont érettségi után pár évvel úgy éreztem, e nélkül a nyelv nélkül a mai világban nem lehet boldogulni, így beiratkoztam egy kezdő kurzusra.

Ma visszatekintve úgy gondolom, hogy első tanárom, Ulrik Dóra volt az, aki ebben az intenzív nyári csoportban valóban megszerettette velem a nyelvet. A hangulat, amit közvetlenségével, humorával az első naptól kezdve teremtett, háttérbe szorította a kezdeti izgalmakat. Felkészültsége, kellemes természete és a nyelviskola családias hangulata olyan mértékben motiváltak, hogy a folytatás egyértelmű volt, így ősszel ismét beiratkoztam.

Ezúttal Guld Ádám volt a haladó csoportban, aztán a nyári nyelvvizsga-felkészítőben is a tanárom. Precízsége, hatékony módszerei és a már jól ismert környezet olyan biztonságot adott, mely mellett szinte kétségem sem volt, hogy még 2009. nyarán középfokú komplex nyelvvizsgám sikeres lesz.

Idén pedig ismét beiratkoztam, annak ellenére, hogy 2008. nyarán még csak egy távolinak tűnő középfokú nyelvvizsgát tűztem ki célomul. Azonban az itt tapasztaltak alapján úgy gondolom, reális elképzelésnek tűnik, hogy a tanfolyam után megszerezzem a felsőfokú komplex nyelvvizsgát is.

Mindezeket jelentős mértékben a Grammaticus Nyelviskola felkészültségének köszönhetem, hiszen a hozzáértő háttér és a kemény munka nélkül nem sikerülhetett volna.

Azt gondolom, hogy a fentiek alapján hiteles véleményem van és mindenkinek csak azt tudom garantálni, hogy a Grammaticusban nem fognak csalódni!